من یک دخترم ....

 

من یک دخترم ...دقت کن منو با هرزه هایی که آویزونتن و دنبالتن اشتبا نگیر

روحم عظیمه...از جنس اونایی که دورت پره نیستم.

خاصم در نوع خودم.برای داشتن من باید تلاش کرد...

چون برای خودم نمیتونم قیمت تعیین کنم.خسته ام...

اما با پولا ودروغای تو شارژ نمیشم فرق میکنم.

عشق پاستیل و دور دور نیستم.دنبال مخ زدن و تیغ زدن نیستم.

هیچ مذکری توی زندگیم نیست وخیلی خوشحالم.

چون مردای امروزفقطهستن باکسی میپرم ارزش منو بفهمه

نه این که چون بیا پی ام میفهمی حالا چرا به همه میگم نه ؟!

چون منو نمیشناسنو ادعا میکنن...



نظرات شما عزیزان:

̲̅[̲̅Ƨ̲̅Ӈ̲̅Ơ̲̅Ƙ̲̅Є̲̅ ̲̅ƛ̲̅Ƙ̲̅Ӈ̲̅ƛ̲̅Ʀ̲̅]
ساعت8:34---4 مرداد 1394
گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید
نه برای این که دیگران را از خود دور کنی
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند!


Arash
ساعت11:03---31 خرداد 1394
پرچم بعضیــا با " لــآس" بالآس ....

آره اینجوریآس !!!

وب خوبی داری،موافق باشی تبادل لینک کنیم..منتظرم
یاعلی


saraa
ساعت9:03---27 ارديبهشت 1394
قشنگ بود

saeedsingle
ساعت0:18---10 ارديبهشت 1394
عشق یعنی یک بیابان خاطره …
عشق یعنی چهار دیوار بی پنجره….
..
آپم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:, | 11:3 | نویسنده : rosha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.